METEN van KLANTEN TEVREDENHEID

SCV Limburg levert services met een hoge kwaliteit tot grote tevredenheid van de klant

Services aan de klant: Criteria van kwaliteit

De services van SCV Limburg zijn kwaliteitsvol voor de klant als de klanten vinden dat:

…hun vraag goed wordt begrepen en de aanpak professioneel gebeurt

…de samenwerking goed loopt

…de service budgetvriendelijk wordt geleverd

…dat SCV Limburg hun goed heeft geholpen

En dat de klanten getuigen over hoe SCV Limburg hun heeft geholpen.

Resultaat bevraging

Een bevraging over de tevredenheid over de services van SCV Limburg bij de huidige 47 klanten leverde 17 antwoorden op op een korte vragenlijst.

Het resultaat was verbluffend positief! De gemiddelde scores over de kenmerken en over de groep lagen in het interval 4,18 tot 4,59 op 5!

Behalve het invullen van de vragenlijst gaven de klanten ook nog een aantal spontane reacties.

Spontane commentaren over hun tevredenheid:

Ook enkele verbeterpunten opgenoemd:

Jeanne Schreurs    14-11-2021

jeanne.schreurs@seniorconsultantsvlaanderen.be

Weergaven: 74

1 reactie op “METEN van KLANTEN TEVREDENHEID

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *